Ako nakupovať

V našom internetovom obchode môžete nakupovať s registráciou aj bez registrácie, výberom danej možnosti buď v záhlaví alebo pätičke stránky.


Výhoda nákupu ako registrovaného zákazníka:

  • získate informácie o stave vybavovania Vašej objednávky,
  • prehľad všetkých doteraz nakúpených výrobkov,
  • pravidelné informácie o novinkách a akciách, ktoré Vám budú zasielané na Vami uvedenú mailovú adresu ak si to budete želať.

V prípade, že budete nakupovať bez zaregistrovania, budete musieť opätovne zadať svoje kontaktné údaje a miesto doručenia tovaru, a taktiež nebude mať možnosť sledovať spracovanie Vašej objednávky.

V každom prípade, po odoslaní balíka Vás budeme informovať aj e-mail správou o odoslaní objednávky na Vašu e-mail adresu, ktorú ste zadali v objednávkovom formuláry. Preto prosím uvádzajte správne a úplné kontaktné údaje , aby sme Vás vedeli o akejkoľvej nejasnosti kontaktovať.


Objednávanie tovaru


Objednať tovar si možete kliknutím na tlačidlo "Objednať" resp. "Vložiť do košíka" a tovar Vám bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť, alebo pokračovať v nakupovaní. V prípade, že si budete chcieť zmeniť počet objednávaných kusov môžte tak urobiť v nákupnom košíku a po zmene nezabudnite aktualizovať košík (stlačením príslušného tlačidla). Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Zároveň bude vaša objednávka archivovaná v sekcii história objednávok, do ktorej budete mať prístup len Vy po prihlásení. Objednaný tovar Vám bude zasielaný prepravnou spoločnosťou UP. Cena za dopravu je 3,50 eur s dph . Pri objednávke nad 35,- eur je doprava zadarmo. Za objednaní tovaru budete platiť pri prevzatí tovaru priamo prepravnej spoločnosti . V balíku budete mať od nás vystavenú faktúru za tovar
Pri každom vystavenom tovare je uvedená aktuálna cena s 20% DPH za kus ak nie je uvedené inak. V tejto sume nie je zahrnutá suma za dopravu. Sme platcami DPH.


Dodacia lehota


Dodacia lehota je pri každom tovare individuálna a znamená, že v prípade ak tovar nemáme momentálne skladom budeme Vás informovať do koľko pracovných dní zvyčajne daný tovar . Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín do 21 pracovných dní. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.


Záručná doba


Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.


Náš obchod ručí zákazníkovi za:

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  4. priloženie daňového dokladu,


Náš obchod nenesie zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér);


UPOZORNENIE: Viditeľne poškodený balík (natrhnutý, obliaty, zdeformovaný a pod.) nepreberajte!


Stornovanie objednávky


Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, čo najskôr nás prosím kontaktujte a uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ však bude Vaša objednávka už na ceste k Vám nedá sa stornovať.


Vrátenie tovaru:


Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.yankeesviecky.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru. Tovar je potrebné do uvedenej lehoty doručiť na našu adresu (na vlastné náklady, doporučujeme poslať ako obyč. balík) spolu s krátkou žiadosťou a číslom objednávky, prípadne kópiou faktúry. Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. O prijatí balíka Vás budeme informovať a sumu za tovar Vám vrátime do 14 dní. Poštovné a balné nevraciame.
V prípade, že si želáte vymeniť u nás zakúpený tovar za iný tovar z nášho obchodu, radi Vám vyhovieme, pričom poštovné, za nový vymenený tovar, je na vlastné náklady zákazníka.


Reklamovanie tovaru (Reklamačný poriadok)


Ak chcete doručený tovar reklamovať, nakoľko prišiel poškodený, bezodkladne nás prosím kontaktujte. Dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný-poškodený tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo vám do 14 dní vrátime peniaze prevodom na účet alebo poštovou poukážkou. Poštovné a iné poplatky (darčekové balenie) nevraciame.