Menu
Your Cart

Reklamácia a záruka

Záruka 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním, alebo mechanickým poškodením.


Naše reklamačné oddelenie (zákaznícky servis) môžete kontaktovať:

  • mailom na voc@hollex.sk
  • na tel. čísle +421918 727008


V prípade poškodenia tovaru počas doručovania:

V prípade poškodenia tovaru vzniknutého počas prepravy (napr. rozbité sviečky), vás poprosíme o zaslanie niekoľkých fotografií na mail voc@hollex.sk.

  • foto celej krabice tak, aby bolo viditeľné prípadné poškodenie krabice
  • foto otvorenej krabice tak, aby bol viditeľný spôsob zabalenia tovaru, prekrytie fóliou a pod.
  • foto poškodenia produktu
  • foto etikety poškodeného produktu

Okrem fotografií, mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať. 


V prípade inej reklamácie tovaru:

Pri inej reklamácii vás poprosíme:

  • o zaslanie krátkeho popisu reklamácie na mail voc@hollex.sk. Mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na následnom postupe.
  • prípadne, reklamovaný produkt môžete zaslať na adresu Hollex Slovakia s.r.o., Yankee Candle, VGP Park Triblavina, Ampérova ul. Hala G, 1-2, 900 28 Bernolákovo, Slovensko. Tovar v zasielanom balíku musí byť zabezpečený voči poškodeniu/rozbitiu. Do zásielky priložte kópiu faktúry, vaše kontakty a info o dôvode reklamácie.


Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu.