Reklamácia a záruka
Záruka 24 mesiacov, začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním, alebo mechanickým poškodením.
Naše reklamačné oddelenie (zákaznícky servis) môžete kontaktovať:
- mailom na voc@hollex.sk
- na tel. čísle +421918 727008
V prípade poškodenia tovaru počas doručovania:
V prípade poškodenia tovaru vzniknutého počas prepravy (napr. rozbité sviečky), vás poprosíme o zaslanie niekoľkých fotografií na mail voc@hollex.sk.
- foto celej krabice tak, aby bolo viditeľné prípadné poškodenie krabice
- foto otvorenej krabice tak, aby bol viditeľný spôsob zabalenia tovaru, prekrytie fóliou a pod.
- foto poškodenia produktu
- foto etikety poškodeného produktu
Okrem fotografií, mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať.
V prípade inej reklamácie tovaru:
Pri inej reklamácii vás poprosíme:
- o zaslanie krátkeho popisu reklamácie na mail voc@hollex.sk. Mail musí obsahovať číslo objednávky, aby sme vedeli objednávku identifikovať a krátky popis dôvodu reklamácie. V najbližšom pracovnom dni vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na následnom postupe.
- prípadne, reklamovaný produkt môžete zaslať na adresu Hollex Slovakia s.r.o., Yankee Candle, VGP Park Triblavina, Ampérova ul. Hala G, 1-2, 900 28 Bernolákovo, Slovensko. Tovar v zasielanom balíku musí byť zabezpečený voči poškodeniu/rozbitiu. Do zásielky priložte kópiu faktúry, vaše kontakty a info o dôvode reklamácie.
Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu.